۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
۳۴ سایت «بی‌تی‌اس» روستایی در استان سمنان به فنّاوری «یواس‌او» ارتقاء یافتند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

۳۴ سایت «بی‌تی‌اس» روستایی در استان سمنان به فنّاوری «یواس‌او» ارتقاء یافتند

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان بابیان اینکه ۳۴ سایت «بی‌تی‌اس» روستایی در استان مشمول ارتقا فنّاوری «یواس‌او» قرار گرفتند، گفت: عملیاتی شدن این طرح منجر به توسعه دولت الکترونیک و توسعه مناطق روستایی می‌شود.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه ۳۴ سایت «بی‌تی‌اس» روستایی در استان سمنان مشمول ارتقا فنّاوری «یواس‌او» قرار گرفتند، اظهار داشت: عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این طرح باعث توسعه دولت الکترونیک، توسعه مناطق روستایی و رضایت‌مندی بیشتر مردم استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رفع موانع و توسعه طرح‌های «یواس‌او» با همکاری و مشارکت مسئولان اپراتورها امکان‌پذیر است، افزود: رفع موانع طرح‌های توسعه این بخش در اولویت نخست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار دارد.

عملیاتی شدن سایت جدید «بی‌تی‌اس» در روستای دلبر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به‌ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه فیبر «یواس‌او» استان در محور شهمیرزاد -کم رود، مؤمن آباد-افتر و روستای رودبارک بیان کرد: ارتقا فنّاوری سایت‌های «بی‌تی‌اس» نیازمند استفاده از پهنای باند فیبر است.

حسن‌پور بابیان اینکه نقاط کور آنتن دهی جاده‌ای در استان سمنان به حداقل رسیده است، خاطرنشان کرد: تحقق این امر نقش مؤثری در ارتقای سطح ارتباطات و توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان ایفا کرده و منجر به جلب رضایت آحاد مردم به‌ویژه زائران حرم رضوی شده است.

 وی با تأکید بر اینکه ایجاد زیرساخت مناسب در راستای حفظ زیستگاه یوزپلنگ آسیایی در کشور از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: عملیاتی شدن سایت جدید «بی‌تی‌اس» در روستای دلبر از منطقه خارتوران برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی‌شده است.

کد خبر: ۳۲٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha