۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
وزارت کار متولی ایجاد اشتغال نیست/ اهتمام در حمایت از کارگران ساختمانی و قالیبافان
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

وزارت کار متولی ایجاد اشتغال نیست/ اهتمام در حمایت از کارگران ساختمانی و قالیبافان

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ماموریت‌های ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وظیفه اول وزارت کار ایجاد اشتغال نیست بلکه حفظ و صیانت از نیروی کار از مهم‌ترین وظایف این وزارتخانه است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در نشست تخصصی با سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مهم‌ترین نیاز جامعه را رفاه و تامین اجتماعی عنوان و اظهار کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز، هسته و نبض رضایتمندی جامعه است.

وی با اشاره به ماموریت‌های ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متولی اول این وزارت ایجاد اشتغال نیست بلکه حفظ و صیانت از نیروی کار از مهم‌ترین وظایف این وزارتخانه است.

تاج‌الدینی با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بر توجه و اهتمام جدی به حمایت‌های قانونی از کارگران ساختمانی، قالیبافان و ساماندهی دستفروشان تاکید کرد.

وی، تلاش برای تنظیم روابط سازنده بین کارگر و کارفرما ایجاد تفاهم فی‌مابین را در بهره‌وری تولید اثربخش توصیف کرد بر توسعه تعاملات اجتماعی با هدف توسعه همه جانبه استان تاکید کرد.

کد خبر: ۳۲٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha