۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
 ۴۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان سمنان صورت گرفت
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۴۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان سمنان صورت گرفت

سمنان - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با صدور پروانه‌های جدید تولید چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز یعقوبی در نشست امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم‌زمان با ظهر چهارشنبه در این اداره کل، ضمن بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته است، ابراز کرد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری خوبی توانسته‌اند پروانه بهره‌برداری دریافت کنند.

وی بابیان اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها توانسته زمینه اشتغال هزار و ۷۲۰ نفر را در استان سمنان فراهم کند، افزود: در ۹ ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۴۱ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۴۱ هزار نفر پیش‌بینی‌شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ۹ ماه سال جاری، یک هزار و ۷۷۵ مجوز صنعتی در استان صادرشده است.

محبوبی بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۳۳ واحد صنعتی در استان سمنان پروانه بهره‌برداری و یک هزار و ۶۴۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

کد خبر: ۳٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha