۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
۷ طرح برای معرفی به سرمایه‌گذران در پارک فناوری پردیس انتخاب شد
پس از ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه؛

۷ طرح برای معرفی به سرمایه‌گذران در پارک فناوری پردیس انتخاب شد

پردیس- عسگری، مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس از انتخاب هفت طرح برای معرفی به سرمایه‌گذران پس از ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه در پارک فناوری پردیس خبر داد.

احمد عسگری در گفتگو با بازار، از انتخاب هفت طرح برای معرفی به سرمایه‌گذران خبر داد و اظهار داشت: اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی این مجموعه، پس از شناسایی، ارزیابی و آماده‌سازی طرح‌های فناوری متقاضی سرمایه، آماده ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران است و هفت طرح از میان طرح‌های مختلف برای جذب سرمایه انتخاب شده‌اند.

عسگری افزود: طرح های منتخب در حوزه «نانو مواد- شیمی» طرح «افزودنی سوخت دیزل» ، در حوزه «آنالیز موارد گازی» طرح «آنالیزور موارد گازی»، در حوزه «سلامت» طرح « تولید جایگزین بافت استخوان»، در حوزه «گردشگری» طرح «ساماندهی اقامتگاه»، در حوزه «معدن» طرح «غلتک‌های شکل‌دهی گلوله»، در حوزه «فناوری اطلاعات» طرح «سازماندهی هکرها» و در حوزه «کسب و کار IT» طرح «بازار خودرو» آماده ارائه به سرمایه‌گذارن هستند.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت linkpost.ir/PNcqt طرح‌های مذکور را مطالعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر یا برگزاری جلسات مذاکره، از طریق شماره تماس ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۳۲۳ و یا پست الکترونیک Investment@techpark.ir با اداره کل سرمایه‌گذری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس تماس حاصل کنند.

مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس گفت: طرح‌های فناور متقاضی سرمایه از دیگر شرکت های عضو پارک نیز می‌توانند پس از ارزیابی و تائید، در سبد طرح‌های آماده ارائه به سرمایه‌گذاران جسور قرار بگیرند.

گفتنی‌ است، سرمایه‌گذاری جسورانه، یکی از مهم‌ترین روش‌های تأمین مالی استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است که درنهایت به توسعه فناوری و رشد اقتصادی منجر می‌شود و در این رویکرد سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران با مشارکت خود، ضمن پذیرش بخش‌هایی از ریسک کسب‌وکار، امکان انتفاع از فناوری‌هایی که خلق و توسعه می‌یابند را برای خود ممکن می‌سازند و با این‌ حال یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، همواره وجود طرح‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد که ضمن نوآور بودن، از سودآوری نیز برخوردار باشد.

کد خبر: ۳۲٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha