۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
وضعیت حمل و نقل دریایی در جزیره خارگ بهبود یافت
رئیس پایانه نفتی خارگ:

وضعیت حمل و نقل دریایی در جزیره خارگ بهبود یافت

بوشهر- رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: وضعیت حمل و نقل دریایی در جزیره خارگ بهبود یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد جواد موسوی عصر دوشنبه در نشست مدیران ارشد نفت و پتروشیمی با عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جزیره خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران در چند منطقه جغرافیایی در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پایانه های نفتی ایران، پایانه نفتی خارگ است که وظیفه ذخیره سازی و صادرات ایران اسلامی را بر عهده دارد.

رئیس پایانه نفتی خارگ افزود: با همت جهادی پرسنل پایانه های نفتی ایران قطعات مخازن استراتژیک نفت و همچنین قطعات حوزه دریانوردی و عملیاتی در این شرکت بومی سازی شده است.

وی تصریح کرد: با دستور مدیرعامل پایانه های نفتی ایران و رئیس شرایط اضطرار منطقه خارگ، اولین جلسه مبارزه و پیشگری از ویروس کرونا در این جزیره برگزار شده و در این زمینه اقدامات بسیار مناسب در حوزه مختلف صورت گرفته است.

موسوی گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بعنوان یکی از نمایندگان وزارت نفت سرآمد است. اقدامات بسیار مناسبی در زمینه حمل و نقل دریایی، کلاس های هنری، کنکور برای اهالی بومی به سرانجام رسانده است.

کد خبر: ۳۲٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha