۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۱۰ هزار مشترک برق مازندران صنعتی است
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران:

۱۰ هزار مشترک برق مازندران صنعتی است

ساری- سرپرست شرکت توزیع برق مازندران شمار مشترکان را بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۸۰۰ مشترک در حوزه صنعتی است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حسین اسدی گرجی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۴۳۶ هزار مشترک برق در استان، شمار مشترکان صنعتی را ۱۰ هزار و ۸۱۲ مشترک ذکر کرد و گفت: این تعداد کمتر از یک درصد مشترکان را تشکیل می دهند.

وی میزان مصرف برق گروه صنعتی را ۲۰ درصد برشمرد و گفت: ۴۴ درصد برق استان را حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک بخش خانگی مصرف می کنند.

اسدی گرجی شمار مشترکان بخش کشاورزی را حدود ۸۸ هزار مشترک با مصرف برق شش درصدی برشمرد و گفت: در بخش عمومی نیز ۸۴ هزار مشترک وجود دارد که ۱۱ درصد برق استان را به خود تخصیص داده است.

وی با اظهار اینکه بیش از ۸۰ درصد برق روزانه استان برای وسایل سرمایشی مصرف می شود، ادامه داد: در استان ۱۷۲ هزار مشترک سایر مصارف وجود دارد و باید با کمک و تعامل یکدیگر و مدیریت مصرف، پیک بار را پشت سر گذاریم.

به گزارش بازار، سهمیه مصرف برق مازندران در تابستان هزار و ۵۷۵ مگاوات است اما در روزهای گذشته میزان مصرف تا بیش از هزار و۸۰۰ مگاوات رسیده است.

کد خبر: ۳۲٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha