۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کمبود ماسک در برخی مناطق استان لرستان رفع شود
معاون استاندار لرستان:

کمبود ماسک در برخی مناطق استان لرستان رفع شود

لرستان- معاون استاندار لرستان با بیان اینکه کمبود ماسک در برخی مناطق برطرف شود، گفت: ماسک با نرخ مصوب در اختیار داروخانه‌های دولتی قرار گیرد.

به گزارش بازار، محمود ثمینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات استانداری لرستان با اشاره به توزیع ماسک در استان اظهار داشت: بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده الزامی از ماسک در فضاهای عمومی تاکید می‌شود، تیم‌های نظارتی در شهرستان‌ها باید نظارت‌ در اماکن عمومی، اصناف، بازار و محل تجمع مردم را تشدید کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه استفاده مردم از ماسک در شرایط کنونی ضروری است، بنابراین باید تمهیداتی برای جلوگیری از افزایش نرخ ماسک اندیشیده شود تا قیمت آن طبق نرخ مصوب تثبیت یافته و کمبود ماسک در بعضی از مناطق برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: سازمان صمت پارچه مورد نیاز با قیمت و سهمیه دولتی را ضمن افزایش سهمیه برای استان پیگیری و سایر بخش‌هایی که از دانشگاه علوم پزشکی مجوز دارند همانند کارگاه‌های کوچک برای تولید ماسک با قیمت تمام شده اقدام کنند.

وی بیان کرد: کسانی که در منزل اقدام به تولید ماسک می‌کنند چنانچه مجوز لازم را از دانشگاه‌علوم‌پزشکی ندارند به این مرکز مراجعه کرده و بسته‌های آموزشی را برای تولید استاندارد محصولات خود دریافت و مجوز لازم را اخذ کنند و ماسک را با قیمت تعیین شده در اختیار مردم قرار دهند.

ثمینی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده با استاندارد لازم با سهمیه و قیمت دولتی در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته تا با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با قیمت حداکثر هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر: ۳۲٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha