۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
پرداخت ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در زنجان
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان خبر داد:

پرداخت ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در زنجان

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و ۳۵۴ نفر در استان برای دریافت تسهیلات به ۱۲ بانک معرفی شدند که بیش از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات را شامل می‌شود.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت می کنند، گفت: ۱۲ بانک عامل در استان زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را  برعهده دارند.

وی اظهار کرد: بیش از پنج هزار و ۳۵۴ نفر در زنجان برای دریافت تسهیلات به ۱۲ بانک استان معرفی شدند که بیش از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات را شامل می شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: شبکه بانکی در استان به مدت یک هفته تسهیلات لازم را به متقاضیان پرداخت می کند.

دادگر تاکید کرد: شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسازی و بهسازی و مشاغل آسیب دیده از کرونا است.

وی با بیان اینکه شبکه بانکی در قالب منابع داخلی هم آمادگی پرداخت تسهیلات به اصناف زنجان را هم دارد، ابراز داشت: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان تصریح کرد: تا اواسط مردادماه جاری ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۳۱٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha