۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
سیلاب به ۳۳ پایگاه اورژانس سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
رئیس اورژانس ایرانشهر:

سیلاب به ۳۳ پایگاه اورژانس سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

ایرانشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سیلاب بیستم لغایت ۲۲ دی در جنوب سیستان و بلوچستان به ۳۳ پایگاه اورژانس این دانشگاه خسارت وارد کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، محمودرضا ناصح اظهار داشت: همزمان با سیلاب اخیر ۳۳ تیم اورژانس و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با ۱۰۰ نفر نیرو و ۴۰ دستگاه خودرو به خدمات رسانی به هموطنان سیل زده پرداختند.

وی افزود: با توجه به شدت سیلاب اخیر یک هزار و ۱۰۰ بیمار در این مدت توسط نیروهای اورژانس این دانشگاه به مراکز درمانی منتقل شدند که ۶۲ نفر از این افراد را زنان باردار تشکیل می‌دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: ۴۳ بیمار نیز در جریان سیلاب اخیر از طریق بالگرد هوایی این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در منطقه مستقر شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: دو پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دچار آسیب جدی شد که ضروری است دوباره ساخته شوند و بقیه نیز دچار خسارت ۱۰ تا ۵۰ درصدی شدند.

ناصح اتوبوس آمبولانس و ایجاد سوله بحران را از مهمترین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای امدادرسانی به بیماران در حوادث طبیعی و غیرطبیعی عنوان کرد.

کد خبر: ۳٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha