۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
 سند راهبردی ایران و چین فرصت مناسبی برای مقابله با تحریم‌ها است
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

سند راهبردی ایران و چین فرصت مناسبی برای مقابله با تحریم‌ها است

شهرکرد- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: سند راهبردی ایران و چین فرصت مناسبی برای مقابله و عبور از تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد راستیه شامگاه شنبه در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در استانداری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری خارجی در کشور اندک است، اظهار کرد: سرمایه گذاری خارجی طی ۴۰ سال گذشته در کشور اندک بوده است.

وی با بیان اینکه ورود سرمایه گذاران خارجی در کشور زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور می شود، تصریح کرد: سند راهبردی ایران و چین می تواند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند و نقش مهمی در گذر از تحریم ها را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این سند راهبردی، کشور چین سالانه بیش از ۴۰۰ میلارد دلار در کشور سرمایه گذاری می کند که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

راستیه با بیان اینکه کلیات این سند از سوی دولت تدوین شده است و به مجلس ارائه می شود، عنوان کرد: سند راهبردی ایران و چین فرصت ارزشمندی برای اقتصاد کشور است که زمینه را برای شکوفایی اقتصاد ایران فراهم می کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های قابل سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: توسعه استان با بهره گیری از ورود بخش خصوصی محقق می شود لذا باید موانع سد راه سرمایه گذاری رفع شود.

کد خبر: ۳۱٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha