۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای فروش معرفی شوند
مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان سمنان:

املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای فروش معرفی شوند

سمنان- مدیرکل امور اقتصادی و دارائی سمنان با تاکید بر ضرورت مولد سازی اموال مازاد در نزد دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای فروش معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر خلیلی خواه شامگاه شنبه در نشست بررسی فهرست اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه معرفی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای فروش ضرورت دارد، ابراز کرد: این امر یکی از راه های جبران کسری بودجه است.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی استان اموال مازاد خود را فهرست و به اقتصاد و دارایی به عنوان دبیر کارگروه  فروش اموال مازاد استان سمنان معرفی کرده اند، تاکید کرد: انتظار است دیگر دستگاه های اجرایی نیز با این طرح همراهی کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان درباره ماهیت و فلسفه واگذاری اموال مازاد دولتی، توضیح داد: معرفی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان برای فروش و مولدسازی دارای پشتوانه قانونی است و لذا از این بابت است که خواستار توجه بیشتر مدیران به این مقوله هستیم.

خلیلی خواه با اشاره به الزام اجرای کار در سطح استان به مثابه یک دستورالعمل و با بیان اینکه اگر دستگاهی از فهرست اموال مازاد خود امتناع کرد اداره کل امور اقتصادی و دارائی نسبت به شناسایی این‌ اموال اقدام‌ می‌کند، گفت: از همکاری دستگاه های اجرایی همراهی با این طرح تقدیر می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار این دومین نشست فهرست اموال مازاد دستگاه های اجرایی در یک‌ماه اخیر در سطح استان سمنان است که نشان از تاکید مدیران استان بر جبران بودجه دارد.

کد خبر: ۳۱٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha