۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
توجه به بسته بندی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی برای افزایش صادرات
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد؛

توجه به بسته بندی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی برای افزایش صادرات

ارومیه- رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر لزوم توجه بیشتر به بسته بندی محصولات کشاورزی استان به منظور افزایش صادرات این نوع محصولات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، رسول جلیلی عصر شنبه در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار ارومیه گفت: اولویت مهم این سازمان در حوزه صادرات محصولات کشاورزی، افزایش صادرات محصولات تولیدی به کشورهای اروپایی و توسعه یافته منطقه و استفاده از یافته های نوین علمی و تحقیقاتی برای تولید محصول سالم با استانداردهای جهانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر برخی از محصولات هسته دار استان به کشورهای عراق، روسیه و کشورهای همسایه صادر می شود که امیدواریم روند صادرات در ماه های پیش رو بیش از پیش بهبود یابد.

جلیلی با اشاره به هماهنگی دستگاه های مختلف برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی به خصوص میوه های تابستانه گفت: تشکل های بخش کشاورزی استان نقش مهمی در صادرات و بازاریابی تولیدات کشاورزی دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی گفت: باغداران و سردخانه داران باید با خلاقیت و سرمایه گذاری در این بخش، محصولاتی با کیفیت ارائه کنند چرا که برای حضور و نفوذ در بازارهای منطقه و توسعه صادرات، محصولات کشاورزی و باغی استان باید دارای کیفیت و تنوع تولید بوده و از بسته بندی مطلوبی برخوردار باشند.

وی همچنین نبود بازار فروش را مشکل عمده کشاورزان دانسته و گفت: از سوی دیگر باید شاهد کاهش نقش واسطه ها جهت ارتقای درامد کشاورزان باشیم.

کد خبر: ۳۱٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha