۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
لزوم تغییر رویه در نحوه بسته‌بندی تولیدات کشاورزی همدان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان تاکید کرد:

لزوم تغییر رویه در نحوه بسته‌بندی تولیدات کشاورزی همدان

همدان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه باید در بخش بسته‌بندی تولیدات کشاورزی همدان تغییر رویه ایجاد شود، گفت: بسته‌بندی با شفافیت تاریخ تولید صادرات را تقویت می کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی همدان؛ رضا بهراملو بابیان اینکه افزایش تولید، مصرف بهینه آب و حفظ خاک اولویت جهاد کشاورزی است، گفت: در این راستا اجرای الگوی کشت در همدان به عنوان پایلوت کشور مد نظر است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه محاسبات فنی، تاثیر مستقیم طرح بر تولید و جزئیات آن تحلیل شده است، ادامه داد: اقتصاد کشاورز و سیاست‌های کلان باید در اجرای الگوی کشت دیده شود.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است، عنوان کرد: چنانچه اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می‌شود.

بهراملو همچین با بیان اینکه یونجه همدان قابلیت ثبت جهانی دارد، گفت: این محصول با رقم خاص همچنین خواص دارویی در دستور ثبت جهانی قرار گرفته است.

وی در حوزه سورت و بسته‌بندی نیز یادآور شد: تولید در استان همدان با قوت پیگیری می‌شود اما در بخش بسته‌بندی باید تغییر رویه ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: بسته‌بندی با شفافیت تاریخ تولید، بازار پسندی صادراتی به همراه دارد از همین رو رویکرد بهره‌وری اقتصادی افزون بر بهره‌وری فیزیکی از جمله افزایش کیفیت و کمیت محصول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha