۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
۵۰ درصد تولیدکنندگان صنعت مس در زنجان به بسته بندی گرایش پیدا کرده اند
رییس اتحادیه مسگران زنجان:

۵۰ درصد تولیدکنندگان صنعت مس در زنجان به بسته بندی گرایش پیدا کرده اند

زنجان-سلیمی،رییس اتحادیه مسگران زنجان،گفت: ۵۰ درصد تولیدکنندگان صنعت مس در استان زنجان به بسته بندی گرایش پیدا کرده اند و تا سال آینده تمامی محصولات ظروف مسی به صورت بسته بندی به بازار عرضه شود.

محسن سلیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وضعیت مس زنجان متغیر است، گفت: روزانه به صورت میانگین در چرخه توزیع حدود ۱۰ تن مس مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر قیمت هر کیلو مواد خام اولیه این صنعت به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال رسیده است.

وی اظهار کرد: طی شش ماه گذشته قیمت مواد اولیه این محصول ثابت بود، اما با توجه به افزایش تقاضا در بازار و در پیش بودن سال نو، این روند صعودی است.

رییس اتحادیه مسگران زنجان، گفت: بسته بندی مس زنجان تابعی از شرایط مختلف است و گرانی مواد اولیه خود عاملی برای بی رغبتی تولید کننده برای بسته بندی محصول است.

سلیمی تاکید کرد: بسته بندی مس زنجان تابعی از شرایط مختلف است، گرانی مواد اولیه خود عاملی در بی رغبتی تولید کننده برای بسته بندی محصول است و اتحادیه برای رفع این مشکل با کارخانه ای تفاهم نامه منعقد کرده تا تولیدکنندگان بتوانند ۵۰۰ عدد کارتن بسته بندی در مدت یک هفته تهیه کنند.

وی گفت: صنعت مس تنوع زیادی دارد و بسته بندی بازاری و کادویی در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است و ۵۰ درصد تولیدکنندگان صنعت مس در استان زنجان به بسته بندی گرایش پیدا کرده اند و تا سال آینده تمامی محصولات ظروف مسی به صورت بسته بندی به بازار عرضه شود.

کد خبر: ۲۷۵٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha