۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
رایزنی برای افزایش حق آبه البرز از محل سدهای استان
استاندار البرز خبر داد

رایزنی برای افزایش حق آبه البرز از محل سدهای استان

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه سالانه حدود ۸۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود، گفت: در حال رایزنی برای افزایش حق آبه البرز از محل سدها برای مصارف خانگی و صنعتی هستیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی  البرز در بازدید از سد و نیروگاه امیر کبیر که روز شنبه با همراهی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: امید است با روندی که در البرز طی می شود و تولید و اشتغال در حال رشد است، وزیر نیرو مانند همیشه همراهی لازم را با مطالبه مردمی داشته باشند.

شهبازی با اشاره به اینکه موضوع آب در کل کشور و به تبع آن البرز از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: این سد در شبانه روز به طور متوسط ۴۵ مگاوات برق تولید می کند و به شبکه دیسپاچینگ ملی تزریق می شود.

وی با بیان اینکه سد امیر کبیر اکنون ذخیره خوبی دارد، ادامه داد: سالانه حدود ۸۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود، از این رو در حال رایزنی برای افزایش حق آبه البرز از محل سدها برای مصارف خانگی و صنعتی هستیم.

استاندار البرز گفت: امید است با روندی که در البرز طی می شود و تولید و اشتغال در حال رشد است، وزیر نیرو مانند همیشه همراهی لازم را با مطالبه مردمی داشته باشند.

شهبازی افزود: با موافقت وزیر نیرو به سهم حق آبه البرز از محل سدهای امیرکبیر و طالقان اضافه می شود.

کد خبر: ۳۱٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha