۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
«سرچشمه» خریدار و فروشنده بود
طی تیر ماه؛

«سرچشمه» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۹۶ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با سرمایه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۹۳ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۹۳ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال به یک هزار و ۵۸۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نیز با افزایش ۲ هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

سرچشمه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۷۰ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۶۶ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۹۶ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۶۳ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال خریداری کرد

کد خبر: ۳۱٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha