۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
صنعت خرما و نخیلات در استان بوشهر مکانیزه شود
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

صنعت خرما و نخیلات در استان بوشهر مکانیزه شود

بوشهر- گزدرازی، رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: با توجه به اهمیت صنعت خرما و نخیلات در استان نیاز است این صنعت مکانیزه شود.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای بهره‌وری بیشتر از نخیلات استان بوشهر باید بالابرهای پیشرفته تولید داخلی تأمین شود و به وسیله تشکل‌های تعاونی در اختیار نخل داران استان بوشهر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه افزایش مراودات تجاری در اولویت برنامه‌های اتاق بازرگانی بوشهر قرار دارد، گفت: افزایش مراودات تجاری و اقتصادی در اولویت برنامه‌های اتاق بازرگانی بوشهر در راستای بهبود فضای کسب‌وکار قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر بابیان اینکه صید و صیادی و آبزی‌پروری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان ساحلی بوشهر است اظهار داشت: حمایت از جامعه صیادی و برخورد قاطع با صید ترال و صید غیرقانونی میگو خارج از فصل باید موردتوجه ویژه مسئولین قرار بگیرد.

گزدرازی افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا، نیازهای حوزه درمانی بوشهر شامل ۲۰ هزار ماسک N۹۵ و یک هزار دست لباس گان و دیگر تجهیزات درمانی در راستای مقابله با کرونا توسط فعالان اقتصادی به ویژه اعضای اتاق بازرگانی استان تأمین شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی و شرکت‌های پتروشیمی بوشهر بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی رسالت خود را در هر شرایط مورد توجه قرار می‌دهند.

کد خبر: ۳۱٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha