۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کلنگ‌ احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در ملایر به زمین زده شد
با حضور استاندار همدان؛

کلنگ‌ احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در ملایر به زمین زده شد

همدان - کلنگ‌ احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در سال جهش تولید در ملایر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ کلنگ‌ احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی بعدازظهر پنج شنبه با حضور استاندار همدان در ملایر به زمین زده شد.

فاز اول این کارخانه‌ها که تا دهه فجر امسال اجرایی می شود شامل تولید انواع دستکش‌های معاینه لاتکس و نیتریل است به طوری که ظرفیت تولید ماهیانه آن ۱۵ میلیون عدد خواهد بود.

میزان سرمایه‌گذاری اجرای این طرح در فاز اول ۷۰۰ میلیارد ریال و میزان کارآفرینی و اشتغال‌زایی مستقیم آن ۹۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم آن ۱۵۰ نفر است.

همچنین در صورت حمایت‌های مادی و معنوی مدیران استانی، شرکت سهل گستران درمان قصد دارد در فاز دوم با سرمایه گذاری یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خطوط تولید دستکش‌های معاینه لاتکس و دستکش‌های جراحی استریل کم پودر و بدون پودر را در ۶ ماه پس از افتتاح فاز اول راه‌اندازی و بهره‌برداری کند که ظرفیت تولید ماهیانه ۲۹ میلیون عدد و میزان کارآفرینی و اشتغال‌زایی این فاز ۲۸۰ نفر به طور مستقیم و ۳۶۰ نفر به طور غیرمستقیم خواهد بود.

استاندار همدان در مراسم کلنگ زنی این کارخانجات با بیان اینکه حمایت از تولید، معیشت و حفظ اشتغال موجود اولویت برنامه های مدیران استان همدان است، گفت: حمایت و پشتیبانی از چرخه تولید، کارگران و صنعت‌گران که نیازهای ضروری کشور را تأمین می‌کنند یک امر حیاتی است.

سیدسعید شاهرخی عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، سند راهبردی و عملیاتی استان همدان تدوین شده و بر اساس آن پیش می رویم.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران به منظور تأمین کالاهای اساسی و چرخه تولید و حمایت از کارگران و صنعتگران را امری مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر در ملایر سه هزار میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف در حال اجراست.

کد خبر: ۳۱٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha