۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
تلاش برای اتمام بازسازی‌ها در مناطق زلزله زده قطور تا آغاز فصل سرما
معاون بازسازی بنیاد مسکن خبر داد؛

تلاش برای اتمام بازسازی‌ها در مناطق زلزله زده قطور تا آغاز فصل سرما

ارومیه- معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تلاش ها برای اتمام بازسازی های در مناطق زلزله زده قطور خوی تا آغاز فصل سرما خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی، عزیز الله مهدیان در بازدید از عملیات بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی از تلاش بنیاد مسکن برای تامین مصالح با قیمت مناسب خبر داد و گفت: بنیاد مسکن تمام توان خود را برای اتمام بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده منطفه تا فرا رسیدن فصل سرما به کار گرفته است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف مهم، مشارکت و همراهی مردم، مسئولان و بانک‌های عامل بیش از پیش ضروری است.

مهدیان روند بازسازی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات و تسهیلات دولتی روند بازسازی در منطقه سرعت گرفته است.

جودی، مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این بازدید از تخصیص ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض از جمله تسهیلات بازسازی و اجاره بها و معیشتی مردم منطقه خبرداد و گفت: ۵۰ درصد دیگر نیز به زودی از خزانه اخذ و به حساب مردم واریز می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت و همراهی خوب مردم منطقه، بستر را برای انجام باسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده تا فصل سرما فراهم می‌سازد.

بدلی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز گفت: تاکنون بیش از چهار هزار واحد خسارت دیده از مجموع چهار هزار و ۵۰۰ واحد در منطقه آواربرداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: تاکنون نزدیک به دو هزار واحد آرماتور بندی، یک هزار و ۶۰۰ واحد فونداسیون ریزی شده و ۹۵۰ واحد اسکلت بندی صورت گرفته است.

کد خبر: ۳۱٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha