۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
اونس ۱۷ دلار گرانتر شد/ نرخ تمام سکه طرح جدید ۶۰ هزار تومان افزایش یافت
در گفتگو با بازار عنوان شد

اونس ۱۷ دلار گرانتر شد/ نرخ تمام سکه طرح جدید ۶۰ هزار تومان افزایش یافت

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۱۶ دلاری نرخ اونس در بازار جهانی موجب شد تا قیمت انواع سکه روند افزایشی به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش ۱۶ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۷۶ دلار رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومانی خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی ادامه داد: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم همانند روز گذشته ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با نرخ پنج میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه با نرخ سه میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۶۱۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۲۰ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا با کاهش ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و ۱۲۶ تومان و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۰ هزار تومانی به گرمی ۹۵۲ هزار تومان رسید.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۲۵۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمتها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۱٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha