۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
قیمت گوشت قرمز در استان مرکزی کاهش می‌یابد
رییس اتاق اصناف استان مرکزی:

قیمت گوشت قرمز در استان مرکزی کاهش می‌یابد

اراک- زند، رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: قیمت گوشت قرمز در استان تا ۱۰ روز آینده کاهشی می‌شود.

جمشید زند، در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به نوسان قیمت ارز در بازار اظهار داشت: افزایش قیمت ارز سبب بالا رفتن قیمت محصولات شد و زمانی که ارز روند کاهشی پیدا کرد این کاهش قیمت هیچ تاثیری بر کاهش قیمت های در بازار نداشته است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته شاهد کاهش قیمت تخم مرغ بوده ایم گفت: با توجه به پیش بینی ها صورت گرفته به دلیل گرمای هوا مردم چندان استقبالی از خرید گوشت نمی‌کنند ضمن اینکه قدرت خرید مردم نیز کاهش یافته و نتیجتا قیمت گوشت قرمز در استان مرکزی تا ۱۰ روز آینده کاهشی می‌شود.

رییس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به تعطیلی تالارها و مراسم ادامه داد: این مساله نیز مزید بر علت شده و اگر روند به همین شکل بماند، احتمال کاهش بیشتر قیمت نیز وجود دارد.

زند در ادامه عنوان داشت: اتاق اصناف همواره با نظارت های خود بر بازار راه را بر روی سودجویان بسته است و همواره توصیه ما به اصناف داشتن انصاف بوده است.

وی از وجود تخلفاتی در رسته های مختلف بازار در استان مرکزی خبر داد و بیان داشت: بیشترین تخلفات رسیدگی شده در استان حول محورهای خواروبار، آهن‌آلات و لوازم خانگی بوده‌ که طی آن ۱۵۲ پرونده به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تشکیل شده‌ است.

کد خبر: ۳۱٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha