۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۶۹۶ میلیارد تسهیلات حمایتی به ۲۵ هزار واحد اقتصادی در لرستان پرداخت می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۶۹۶ میلیارد تسهیلات حمایتی به ۲۵ هزار واحد اقتصادی در لرستان پرداخت می‌شود

لرستان- آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۲۵ هزار واحد اقتصادی در استان مشمول دریافت تسهیلات حمایتی شدند، گفت: ۶۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت می‌شود.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۲۵ هزار واحد با ۳۹ هزار اشتغال رسمی مشمول دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی با بیان اینکه مبلغ ۶۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به واحدهای متضرر ابلاغ شده است، افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد اقتصادی با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده تا پنجم مرداد ماه برای دریافت تسهیلات مهلت ثبت نام دارند، عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت تعطیلی برخی صنوف باید به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده کمک شود تا دغدغه‌مندی کمتری داشته باشند، بنابراین بانک‌ها باید شرایط اعطای تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا را تسهیل کنند.

آشتاب بیان کرد: با توجه به کاهش فعالیت اقتصادی برخی مشاغل، تلاش دولت رفع دغدغه صاحبان مشاغل آسیب دیده است، که در این راستا اعتبارات لازم برای کمک به واحدهای آسیب دیده در استان ابلاغ شده است.

وی به ترغیب و تشویق جوانان به مهارت افزایی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات فارغ التحصیلان دانشگاهی و متقاضی شغل کمبود مهارت است که متقاضیان اشتغال با کسب اطلاع، آموزش و توانمندسازی فردی می‌توانند با سرمایه اندک صاحب شغل و حرفه شوند که در این راستا از خوداشتغالی و کار آفرینی به خوبی استقبال می‌شود.

کد خبر: ۳۱٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha