۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
 ۵۰ درصد مردم ایلام روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام:

۵۰ درصد مردم ایلام روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند

ایلام- فیض اللهی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام گفت: ۵۰ درصد از افراد دارای سهام عدالت در استان ایلام، روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند.

قدرت فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بانکها باید ۴۸ ساعت بعد فروش سهام مبلغ را به حساب مشتری واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه سهام عدالت تا پایان سال به طور کامل آزادسازی می شود و قابل فروش است، گفت: بیش از ۵۰ درصد سهامدارن در استان ایلام روش مدیریت مستقیم سهام را انتخاب کرده اند.

فیض اللهی تصریح کرد: ۸۰ درصد اسناد خزانه ابلاغی سال ۹۸ معادل ۳۰۰ میلیارد تومان در استان ایلام جذب شده است و باقیمانده آن نیز تا شهریور جذب می شود.

وی گفت: اسناد خزانه اسلامی نیز در استان ایلام ۲۷۶ میلیارد تومان بوده که به طور کامل جذب شده است.

وی عنوان کرد: درآمدهای وصولی استان در سه ماهه اول سال ۹۹ معادل ۶۱۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۵۰۵ میلیارد ریال سه ماهه اول سال ۹۸ رشد ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام عنوان کرد: بازار بورس تحت تاثیر نوسات بازارهای موازی از جمله ارز و طلا قرار داشته و با توجه حجم نقدینگی موجود در بازار و رشد سایر بازارهای موازی به نظر می رسد بهترین بازار برای سرمایه گذاری و جذب نقدینگی بازار بورس است.

کد خبر: ۳۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha