۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
 ارزش سهام عدالت ۳۰ برابر افزایش یافت
رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان:

ارزش سهام عدالت ۳۰ برابر افزایش یافت

لرستان- امینی خواه، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان گفت: ارزش سهام عدالت هم اکنون بیش از ۳۰ برابر شده است.

حسین امینی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بنا است سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند از شهریور ماه وارد بورس شود، زمانی که وارد بورس شود سهامداران می‌توانند به صورت کامل معامله کنند.

وی با بیان اینکه سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند زودتر از روش مستقیم مابقی سهامشان آزاد و قابل معامله می‌شود، افزود: هر استانی یک شرکت سرمایه‌گذاری و تعدادی تعاونی سهام عدالت شهرستانی دارد، در استان لرستان یک شرکت استانی و ۹ تعاونی سهام عدالت شهرستانی وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان عنوان کرد: ارزش سهام عدالت هم اکنون بیش از ۳۰ برابر شده است؛ از مجموع یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۲۰ نفر سهامدار استان، ۷۲۰ هزار نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام این افراد توسط نیروهای متخصص سبدگردان در شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سهام عدالت استانی در بورس گردش خواهد داشت و می‌توانند سود سهام سالانه خود را یک جا دریافت نمایند و به محض ورود شرکت‌های استانی به بازار سرمایه می‌توانند به صورت کامل سهام خود را معامله کنند.

وی بیان کرد: کسانی که اقدام به فروش ۳۰ درصد سهام خود کرده‌اند تعدادی از این افراد سود خود را دریافت کرده و تعداد دیگری موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند؛ در کل کشور دو میلیون و ۱۰۰هزار نفر برای فروش اقدام کردند که هنوز بانک‌ها و کارگزاری‌ها برای تعدادی از این افراد سود حاصله از فروش را واریز نکرده است.

امینی خواه تصریح کرد: از دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا امروز سهامشان به فروش رفته است و به محض این که سهام‌شان به فروش برسد سودشان طی یک تا دو مرحله واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: به این موضوع شدیدا اعتراض داریم که چرا با این که بانک‌ها و کارگزاری‌ها سفارش فروش سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند را انجام داده ولی پاسخگوی سهامداران نیستند و این افراد هنوز نمی‌دانند در چه مرحله‌ای هستند و آیا سهام آن‌ها به فروش رسیده است یا خیر و مبلغ حاصل از فروش آن چه زمانی به حسابشان واریز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان گفت: متاسفانه جواب قانع کننده‌ای به افرادی که ۳۰ درصد سهام خود را از طریق بانک و کارگزاری به فروش رسانده‌اند داده نمی‌شود و آنان بین دفاتر پیشخوان، بانک‌ها، کارگزاری‌ها و شرکت‌های سهام عدالت سرگردانند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که سهام عدالت تاکنون ارزش افزوده بسیار خوبی داشته است توصیه می‌شود سهامداران این سهام را در دراز مدت نگهداری کنند و به جای فروش، از ارزش افزوده آتی آن بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۳۰٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha