۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مرغ، تخم مرغ، شکر و گوشت بصورت ویژه مورد رصد و بازرسی هستند
سرپرست روابط عمومی سازمان حمایت:

مرغ، تخم مرغ، شکر و گوشت بصورت ویژه مورد رصد و بازرسی هستند

ارغنده پور، سرپرست روابط عمومی سازمان حمایت با اشاره به آخرین اقدامات این سازمان در راستای رصد و نظارت بر بازار، بررسی قیمتی و دپوی کالاهای مختلف را مستمر و ادامه‌دار توصیف کرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مجید ارغنده‌پور از فعالیت مستمر نظارتی بر بازار از امروز خبر داد و گفت: تمرکز بر چند کالای خاص شروع شده و روند کار برای استان ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: مرغ، تخم مرغ، شکر، گوشت بصورت ویژه مورد رصد و بازرسی ما هستند و تلاش داریم اتفاقات حاکم بر این کالاها را به سمت قیمت متعادل سوق دهیم.

ارغنده‌پور ادامه داد: برخی کالاها هم برای دوران کرونا ضرورت تامین و تولید دارد که مورد رصد ویژه ماست.

وی افزود: در مورد خودرو اقدامی خاص انجام دادیم که در قضیه احتکار و تعداد خودروهایی که شماره گذاری نشده و در پارکینگ ها بودند، صورت گرفت و این روند ادامه خواهد یافت.

ارغنده‌پور همچنین بر لزوم جلوگیری از عرضه خودروهایی که نواقص داشتند، تاکید کرد و گفت: عملیات بازرسی بر عرضه لاستیک هایی که با ارز غیر نیمایی -۴۲۰۰ تومانی- وارد شده بود و نیز بازار فولاد، سیمان و روغن موتور به صورت مستمر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سه شنبه همین هفته جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونین بازرسی سازمان های صمت استانی داریم تا برای ساماندهی بازار اقدامی هماهنگ صورت گیرد.

کد خبر: ۳۰٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha