۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
 صفر تا صد فرایندهای ثبت نام در نظام مالیاتی الکترونیکی شده است
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

صفر تا صد فرایندهای ثبت نام در نظام مالیاتی الکترونیکی شده است

زنجان- مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تمام فرایندها و مراحل ثبت نام در نظام مالیاتی، الکترونیکی است و هیچگونه نیازی به مراجعه مودی به ادارات مالیاتی نیست.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل امور مالیاتی زنجان، میر حیدر رضوی گفت: تمام فرایندها و مراحل ثبت نام در نظام مالیاتی، الکترونیکی است و هیچگونه نیازی به مراجعه مودی به ادارات مالیاتی نمی باشد.

وی با بیان ضرورت رعایت فاصله اجتماعی مطابق دستور ستاد ملی کرونا و تسهیل در امور کسب و کار مودیان محترم مالیاتی، اظهار داشت: با توجه به الکترونیکی شدن و هوشمند سازی مراحل سامانه ثبت نام الکترونیک (نسل سوم)، از این پس حضور مودی در محل اداره امور مالیاتی مربوطه جهت تکمیل ثبت نام و تشکیل پرونده، ارائه مدارک ثبت نام و ... ضرورت نداشته و کلیه فرآیندها باید به صورت الکترونیکی و از راه دور صورت پذیرد.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان، گفت: همچنین به جهت تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام الکترونیک، بازدید میدانی و یا حضور مودی در ادارات امور مالیاتی در اعتبارسنجی گام ۴۴ ضرورتی نخواهد داشت.

رضوی تاکید کرد: مودیان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان (۱۵۲۶) به اداره کل منعکس کنند. 

کد خبر: ۳۰٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha