۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع‌های بین راهی قم نیازمند کمک دولت است
مدیرکل راهداری قم:

اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع‌های بین راهی قم نیازمند کمک دولت است

قم - کلهری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع‌های بین راهی قم را نیازمند کمک های دولتی دانست و گفت: در دوران کرونا نیازهای مجتمع‌های بین راهی استان باید از طریق انجمن‌های صنفی احصا شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای قم، محمد حسن کلهری در نشستی که به منظور بررسی مشکل های ناشی از همه گیری ویروس کرونا با مدیران عامل مجتمع های بین راهی قم برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع ۷۸۹ باب مجتمع خدماتی و تیرپارک فعال در سطح راه های کشور،  ۲۹ باب آن در محورهای جاده‌ای استان قم واقع شده که از حیث  شاخص تعداد مجتمع‌ها، به نسبت طول راه‌های برون شهری استان در رده دوم کشوری قرار داریم.

وی افزود: همچنین از نظر ساختار طراحی، معماری و برندینگ نیز مجتمع های بین راهی قم در مقایسه با دیگر اماکن خدماتی بین راهی کشور در رده نخست قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم مناسب سازی بنا به منظور ارائه خدمات به جانبازان و معلولان در مجتمع های خدماتی بین راهی استان را بخشی از فعالیت های صورت گرفته این در حوزه دانست و گفت: قم در موضوع سازه‌ای و مناسب سازی جهت ارائه خدمات موضوعه به جانبازان و معلولان نیز در سطح کشور در جایگاه بالایی می‌باشد.

وی در ادامه یادآور شد: ضرورت اقتضا می‌کند به دلیل شرایط حادث شده از گسترش ویروس کرونا، ضمن رعایت جامع پروتکل‌های بهداشتی به ارائه خدمات اقدام شود.

کلهری آینده را روشن و امید بخش توصیف و خاطرنشان کرد: ضمن تلاش مجدانه جهت تهیه و تنظیم برنامه‌های متناسب با شرایط، باید به مقابله با وضعیت دشوار کنونی رفته و در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس عالمگیر اقدام نمود.

مدیرکل راهداری قم در پایان سخنان خود خطاب به مدیران عامل مجتمع‌های خدماتی بین راهی قم عنوان کرد: باید از طریق انجمن صنفی مجتمع ها و تیرپارک‌ها بین راهی استان در خصوص احصا و اولویت بندی مشکل‌ها و نیازهای متناسب با دوران کرونا همت کرد تا از مجاری مربوطه برای پی گیری آنها اقدام شود.

در ادامه این نشست نیز چند نفر از مدیران عامل مجتمع های بین راهی حاضر در جلسه به طرح عمده مشکل های پیش رو پس از شیوع ویروس کرونا پرداخته و عنوان کردند: با توجه به صدمه‌های اقتصادی شدید به دلیل کاهش چشمگیر درآمد واحدهای صنفی تابعه، اجرای پروتکل‌های ابلاغی نهادهای حاکمیتی از جمله تهیه الزام‌های بهداشتی مانند مواد ضدعفونی، دستکش، ماسک و غیره مستلزم مساعدت دولت در این زمینه است.

همچنین چند نفر از جایگاه داران سوخت در سطح راه های قم نیز ضمن اشاره به کاهش سهمیه گازوییل جایگاه خود، خواستار رفع محدودیت اعمالی و تداوم توزیع این فرآورده نفتی به میزان گذشته شدند.

کد خبر: ۳۰٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha