۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
گسترش کسب وکارهای اینترنتی یک امر حیاتی است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

گسترش کسب وکارهای اینترنتی یک امر حیاتی است

بندرعباس- رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت هرمزگان گفت: در شرایط کنونی گسترش کسب وکارهای اینترنتی یک امر حیاتی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت هرمزگان، نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و کلیه اعضاء عضو کمیسیون در سالن جلسات ساختمان شهید عمرانی برگزار شد.

خلیل قاسمی در نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس گفت: با شرایط کنونی و گسترش کسب و کارهای الکترونیکی و نیز اتفاقاتی نظیر آنچه که در دوران کرونایی با آن روبه رو هستیم حضور و فعالیت گسترده تمامی اصناف و واحدهای صنفی در فضای مجازی و شیوه های نوین کسب و کار یک امر حیاتی و ضروری می باشد.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما این است که هر واحد صنفی بتواند یک مغازه مجازی داشته باشد ادامه داد: تمام تلاش ما در مسیر مورد نظر این است که تمام واحدهای صنفی که پتانسیل و آمادگی حضور و فروش در فضای مجازی را دارند با تایید اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه، صاحب یک مغازه مجازی در یک شرایط ایمن شوند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

قاسمی اظهار داشت: واحدهای صنفی مواردی همچون جلوگیری از ایجاد صف، نشانه گذاشتن فاصله اجتماعی درب مغازه ها، پوشیدن دستکش، استفاده از ماسک و توجه به نکات مندرج در دستور العمل ها را باید رعایت کنند.

کد خبر: ۳۰٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha