۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تکمیل پروژه‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت استانداری سمنان است
استاندار سمنان:

تکمیل پروژه‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت استانداری سمنان است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت استانداری است، گفت: تکمیل ۱۵۸ پروژه نیمه‌تمام به دفتر رئیس‌جمهور از سوی استانداری اعلام و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر پنج شنبه در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اولویت های عمرانی و اقتصادی دولت در سطح استان، بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص آنانی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند در دستور کار است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به اعتبارات استان تکمیل پروژه‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت استانداری سمنان است، ابراز کرد: در این راستا اهتمام مدیران دستگاه‌های ذی ربط در سطح استان الزامی است.

استاندار سمنان در ادامه و با بیان اینکه تکمیل ۱۵۸ پروژه نیمه‌تمام به دفتر رئیس‌جمهور از سوی استانداری سمنان اعلام و ابلاغ شده است، گفت: امید است در سال جاری و آتی مابقی پروژه ها را نیز تمام شده ببینیم به خصوص مسکن مهر که در بخش هایی مانند شهرستان شاهرود دارای مشکلاتی هستند.

آشناگر همچنین خواستار توجه مدیران کل راه و شهرسازی دو اداره کل مستقر در استان سمنان به طرح بازآفرینی شهری به مثابه یکی از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازهم شد و بیان کرد: شهرهایی نظیر شاهرود، مجن و بسطام به لحاظ فرهنگ و تاریخ دارای ارزش هستند لذا باید اداره کل راه و شهرسازی شرق استان به موضوع بازآفرینی شهری، داشته باشد.

کد خبر: ۳۰٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha