۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
آغاز فاز دوم پروژه اتصال مدارس روستایی استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

آغاز فاز دوم پروژه اتصال مدارس روستایی استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان از آغاز فاز دوم پروژه اتصال مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: در راستای اجرای این پروژه ۶۸ مدرسه روستایی به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه هوشمند سازی مدارس یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در سال جاری است، اظهار داشت: فاز دوم پروژه اتصال مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات آغاز شد.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای این پروژه ۶۸ مدرسه روستایی در استان سمنان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت اپراتورهای همراه برای اجرای این پروژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزایش ضریب نفوذ اتصال را از اهداف مهم این پروژه برشمرد و گفت: در این مدارس که قابلیت اتصال از طریق اینترنت ثابت (ADSL) نداشتند از طریق فنّاوری اینترنت همراه (۴G/۳G) به شبکه متصل می‌شوند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه پیش‌ازاین در مرحله نخست این طرح ۱۵۰ مدرسه روستایی استان به اینترنت پرسرعت ADSL متصل شدند، خاطرنشان کرد: پروژه اتصال تمامی مدارس شهری استان به شبکه ملی اطلاعات نیز در دست اقدام و اجرا است.

کد خبر: ۳۰٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha