۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب در خراسان رضوی

توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب در خراسان رضوی

مشهد- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد با قیمت های مصوب ۱۵ هزار و پانصد و ۱۳ هزار و پانصد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی علی غفوری مقدم  با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در بازار استان طی چند روز اخیر روند کاهشی داشته اظهار کرد: با توجه به این که در جوجه ریزی با نوساناتی روبرو بوده ایم لذا باید مرغ به میزان کافی به شبکه توزیع تزریق شود.

وی افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی با اتحادیه فروشندگان مرغ توافق شده است شش زنجیره  تولید، عرضه مستقیم  گوشت مرغ  را به قیمت مصوب ۱۵۵۰۰در نقاط مختلف مشهد  به مردم داشته باشند.

وی گفت: موجودی گوشت مرغ منجمد در بازار کافی است  و براساس تقاضای شبکه تنظیم بازار بطور مستمر نسبت به صدور حواله و توزیع آن اقدام می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:  از یک هزار و دویست تن گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار سهمیه خراسان رضوی، ۵۰درصدمتعلق به مشهد و مابقی مربوط به سایر شهرستان های استان است.

غفوری مقدم افزود: تزریق تخم مرغ به فروشگاه‌های شهرداری در شهر مشهد و همچنین توقف صادرات آن باعث کاهش قیمت تخم مرغ در بازار و رسیدن آن به قیمت مصوب این کالا یعنی ۱۱۰ هزار ریال به ازای هر کیلو و حتی کمتر از آن شده است.
 

کد خبر: ۳۰٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha