۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
انبوه‌سازان مسکن تا ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل:

انبوه‌سازان مسکن تا ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند

اردبیل - کوهی فرد، مدیر امور شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: انبوه‌سازان مسکن با استفاده از فناوری‌های نوین و سبک‌سازی در ساختمان در اردبیل تا ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

ابوالفضل کوهی‌فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بانک مسکن باهدف تولید انبوه مسکن به‌ویژه در بافت‌های فرسوده به سازندگان و انبوه‌سازان تسهیلات مناسبی اعطا می‌کند تا تولید واحدهای مسکونی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای متوسط و کوچک نیز تا ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار سازندگان بنا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تجهیزات سبک‌سازی قرار می‌گیرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان اردبیل رقم تسهیلات پرداختی بدون بهره‌گیری از راهکارهای جدید و فناوری‌های نوین را ۱۴۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مجتمع‌سازان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در اردبیل و سقف ۸۰ میلیون در سایر شهرها تسهیلات مشارکت مدنی دریافت می‌کنند.

کوهی‌فرد از آمادگی بانک مسکن برای پرداخت طرح اقدام ملی خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری راه و شهرسازی و معرفی واجدین شرایط تسهیلات موردنظر ارائه شود.

وی ادامه داد: بانک مسکن برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را برای خانه‌دار شدن گروه‌های مختلف انجام داده که این امر علاوه بر تأمین سرپناه به ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید نیز کمک می‌کند.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان اردبیل افزود: بانک مسکن در ساخت مساکن مهر برای ۶۲ هزار واحد تسهیلات و منابع بانکی پرداخت کرد که تقسیط بدهی و بازپرداخت این منابع از سوی صاحبان واحدهای مسکونی در حال انجام است.

کوهی‌فرد این مساعدت را در راستای تولید مسکن و تأمین سرپناه برای خانوارهای نیازمند یک کار ارزشی خواند و اضافه کرد: اگر این کار بزرگ انجام نمی‌شد در حال حاضر مشکل کمبود مسکن حادتر بود.

وی گفت: بانک مسکن با پرداخت حدود یک‌چهارم تسهیلات استان که بالغ‌بر ۲۹ هزار میلیارد ریال است، بیشترین تسهیلات را در بین شبکه بانکی پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان اردبیل اظهار کرد: با وصول و بازپرداخت تسهیلات ارائه‌شده زمینه تقویت چرخه اقتصادی فراهم می‌آید و بیش از هر زمان دیگر به توانمندی حوزه اقتصادی استان کمک می‌شود.

کد خبر: ۳۰٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha