۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
 اشتغال پایدار در روستاهای استان زنجان ایجاد شود
استاندار زنجان:

اشتغال پایدار در روستاهای استان زنجان ایجاد شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان زنجان تاکید کرد و گفت: تحقق این امر مهم باعث می شود روستاییان به شهرها مهاجرت نکنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طارم در محل فرمانداری این شهرستان، به نقش روستا و روستاییان در پویایی اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: باید برای شکوفایی و توسعه روستاها برنامه عملیاتی اتخاذ شود. 

وی  بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: تحقق این امر مهم باعث می شود روستاییان به شهرها مهاجرت نکنند. 

استاندار زنجان، گفت: منابع طبیعی استان باید برای نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای صعب العبور در شهرستان برنامه ریزی لازم را داشته باشد. 

حقیقی بر زیر سازی و آسفالت راه ارتباطی روستاهای شهرستان طارم تاکید کرد و  گفت: توجه به زیر ساخت های باعث توسعه می شود. 

وی نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز در استان زنجان  انتقاد کرد و گفت: باید با ساخت و سازهای غیر مجاز که  توسط برخی از افراد که خارج از روستاها آمدند و ساخت و ساز کردند برخورد شود و ساخت و سازهای مجاز توسط روستاییان در روستاها انجام شود. 

استاندار زنجان، ابراز کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به رفع مشکلات روستاهای طارم مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

حقیقی بر تسریع اجرای برنامه های  شعار سال در شهرستان طارم تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید باید رونق تولید در شهرستان طارم  مورد تاکید قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه حوزه گردشگری از محورهای مهم توسعه در استان زنجان است، افزود: باید به ظرفیت های تاریخی، مذهبی و جاذبه های گردشگری شهرستان ها و روستاهای استان توجه شود.

کد خبر: ۳۰٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha