۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۱۰۰ برند صنعتی برتر در لرستان معرفی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۱۰۰ برند صنعتی برتر در لرستان معرفی می‌شود

لرستان- رازانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۱۰۰ برند صنعتی برتر در لرستان معرفی می‌شود و این اقدام سبب ورود شرکت‌ها به بورس می‌شود.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از اقداماتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان این بوده که بتواند محصولات واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان استان را به بازار معرفی کند.

وی افزود: در سنوات گذشته واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور در نمایشگاه این اقدام را انجام می‌دادند و ما قسمتی از هزینه‌ها را بر اساس دستورالعمل پرداخت می‌کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: الان هم اگر واحدها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کنند قسمتی از هزینه‌ها را پرداخت و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: شرایط کرونا و شرایط حاکم بر جامعه باعث شده تا محصولاتی که در استان تولید می‌شود را به بازار معرفی کنیم و بگوییم در استان لرستان این محصولات تولید می‌شود.

رازانی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی لرستان در نظر دارد کاتالوگ ۱۰۰ برند صنعتی برتر استان را در سال جهش تولید منتشر کند، هدف ما از این کار توسعه واحدهای صنعتی بوده است؛ تاکنون ۵۰ واحد ثبت نام کرده است و هزینه این کتاب را خودمان پرداخت میکنیم و هزینه‌ای بر واحدهای صنعتی ندارد.

وی با بیان اینکه این اقدام کمک می‌کند تا شرکت‌ها وارد بورس شوند گفت: این شرکت‌ها شامل واحدهای تولیدی استان در واحدهای شیمیایی، زیر مجموعه پتروشیمی، واحدهای پلاستیکی، واحدهای دارویی و آرایشی- بهداشتی، واحدهای صنایع غذایی و واحدهای کانی غیر فلز و صنایع نساجی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: قمست اعظمی از تولیدات این واحدها در سایر استان‌ها هم عرضه می‌شود؛ واحدهای صنعتی ما پیش از تولید باید به فکر بازار باشند و بتوانند کالاهای رقابتی تولید کنند، اگر بتوانند محصولاتشان را در بازار توزیع کنند قطعا با مشکلات سرمایه در گردش مواجه نخواهند شد.

وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی توانایی تامین نیاز استان را دارند و اگر بازار نداشته باشد محصول روی دستش می‌ماند؛ اگر واحدی نیاز به سرمایه درگردش داشته باشد از طریق ستاد تسهیل به بانک‌های عامل معرفی می‌شود و سرمایه در گردش مورد نیاز تامین می‌شود.

کد خبر: ۳۰٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha