۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۱۲۰۰ گزارش مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات در حوزه اصناف بوشهر رسیدگی شد
در سه‌ماهه اول ۹۹؛

۱۲۰۰ گزارش مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات در حوزه اصناف بوشهر رسیدگی شد

بوشهر- جمالی، معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از رسیدگی به ۱۱۸۲ فقره گزارش مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات در حوزه اصناف استان در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از مجموع گزارش‌های دریافتی تعداد ۷۸۵ مورد به صورت تلفنی، ۱۷۴ مورد حضوری، ۱۷۵ مورد کتبی و ۴۸ مورد از طریق سامانه الکترونیکی ۱۲۴ (سازمان حمایت) و ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی) طی مدت زمان مذکور بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی تعداد ۵۰۶ مورد به عنوان متخلف، تعداد ۵۸۴ مورد غیر متخلف و ۹۲ مورد منجر به رضایت شاکی مشخص‌شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر اضافه کرد: تعداد ۵۰۶ مورد متخلف صنفی به منظور گران‌فروشی، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف‌کنندگان، کم‌فروشی، تقلب در بازه زمانی مذکور بوده است که با تشکیل پرونده محرز شده نوع تخلف مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور تسریع در امر رسیدگی به حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین مبارزه با انواع تخلفات صنفی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

کد خبر: ۲۹٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha