۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سرمایه گذاری صندوق حمایت از کشاورزی مازندران به ۷۲۶ میلیارد ریال رسید
در گفتگو با بازار مطرح شد:

سرمایه گذاری صندوق حمایت از کشاورزی مازندران به ۷۲۶ میلیارد ریال رسید

ساری - مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: میزان سرمایه گذاری این صندوق در راستای حمایت از بخش‌های مختلف کشاورزی به بیش از ۷۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

نورالدین پناهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران با هدف حمایت از توسعه بخش کشاورزی از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری برای حمایت از تشکل های کشاورزی از جمله اهداف است.

وی با عنوان اینکه این صندوق با ۱۱ تشکل و سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد ریالی کار خود را آغاز کرده بود، ادامه داد: در حال حاضر میزان سرمایه گذاری این صندوق به بیش زا ۷۲۶ میلیارد ریال ریال رسیده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران یادآور شد: همچنین این صندوق حدود ۳۰۰ تشکل مختلف کشاورزی از جمله زارعت، دامپروری، شیلات و آبزیان، باغداران، منابع طبیعی و غیره را تحت پوشش حمایتی دارد.

پناهی به شاخص های ارزیابی تشکل های فراگیر بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: تعداد عضو، وسعت پهنه حوزه عمل، تنوع کشت، ارزش کل تولیدات از جمله شاخص ها است.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۰۳ تشکل در راستای طرح بازنگری طرح تاسیس صندوق بازنگری شدند و حدود ۲۷۲ تشکل به عضویت و سهامداری صندوق درآمده اند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاوررزی مازندران افزود: براساس طرح بازنگری تاسیس صندوق، سهم‌بری ریالی تشکل های واجد شرایط ساماندهی شده و بر اساس سرمایه چهار هزار میلیارد ریال سهام تقسیم شده است.

پناهی درباره پرداخت تسهیلات به تشکل های تحت پوشش نیز گفت: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۲ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش کوتاه مدت ارائه شده است.

کد خبر: ۲٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha