۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
طرح «روستای بدون بیکار» توسط صندوق کارآفرینی امید اجرا می‌شود
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

طرح «روستای بدون بیکار» توسط صندوق کارآفرینی امید اجرا می‌شود

ساری- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: این صندوق مزیت‌های روستاها را محور توسعه قرار داده و اقدام به اجرای طرح روستای بدون بیکار کرده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اصغر نوراله زاده در دیدار با استاندار گیلان، ایجاد کسب و کار را امری مهم خواند و گفت: آماده هم افزایی با دستگاه های اجرایی در راستای تامین اعتبار برای ایجاد بازارچه های عرضه و فروش محصولات روستایی در شهرهای مختلف هستیم.

وی کمک به تامین اعتبار طرح هایی که در شهرها در حال انجام است را از دیگر اقداماتی خواند که صندوق کارآفرینی امید می تواند همکاری های لازم را داشته باشد و افزود: از کارآفرینانی که علاقمند به دریافت تسهیلات مرتبط باشند ، حمایت می کنیم.

نوراله زاده بیان داشت: صندوق کارآفرینی امید، مزیت های روستاها را محور توسعه قرار داده و اجرای طرح روستای بدون بیکار در راستای همین برنامه است.

استاندار گیلان نیز با اشاره به عملکرد مناسب این صندوق در جلب رضایتمندی ارباب رجوع بیان کرد: لازم است متناسب با شعار جهش تولید که برای سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده؛ پرداخت تسهیلات به طرح های مرتبط با اشتغالزایی بیشتر مورد توجه باشد.

ارسلان زارع زنجیره آموزش، تولید، بازاریابی و فروش را در رونق اشتغال بویژه اشتغال روستایی مهم خواند و به جوانان دانش آموخته بخش کشاورزی استان اشاره و اضافه کرد: ظرفیت های زیادی در مناطق مختلف استان برای تولید محصولات متنوع کشاورزی وجود دارد که قراردادهای مبتنی بر تولید و همچنین فروش تضمینی، در این بخش موثر است.

وی ادامه داد: برای مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی خصوصا صنایع دستی، در مناطق شهری، زمین هایی در اختیار شهرداری هاست که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار گیلان تأکید کرد: این برنامه از شهرستان رشت به مرحله اجرا گذاشته شود و باید گیلان در خصوص ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی در مناطق شهری، در سطح کشور پیش رو باشد.

کد خبر: ۲۹٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha