۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
پرواز تهران-استانبول تنها مختص برخی شهروندان دارای تابعیت ترکیه
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با بازار خبر داد

پرواز تهران-استانبول تنها مختص برخی شهروندان دارای تابعیت ترکیه

سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه برقراری پرواز تهران- استانبول از ۲۳ تیر ماه تنها شامل افرادی که تابعیت ترکیه و یا ویزای دائم کار دارند خواهد بود گفت: پروازها به ترکیه فعلا هفته ای دو بار و توسط ایران ایر است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تهران به مقصد استانبول که در پی شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی ترکیه، از روز ۲۳ تیرماه سال جاری مجدداً برقرار خواهد شد.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار با اشاره به اینکه پروازهای‌ تهران-استانبول از ۲۳ تیر ماه جاری برقرار خواهد شد گفت: این پروازها شامل افرادی که تابعیت ترکیه و یا اینکه ویزای دائم کار در ترکیه را دارند خواهد بود. پس هفته ای دو پرواز توسط ایران ایر انجام خواهد شد و صدور بلیط تنها برای افرادی خواهد بود که این شروط را داشته باشند.

وی تاکید کرد: این پروازها توریستی نخواهد بود و اولین پرواز در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه با شماره پرواز ۷۱۹ در روزهای دوشنبه و جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.  همچنین بازگشت این پرواز در روزهای یاد شده در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی با شماره پرواز ۷۱۸ از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۹٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha