۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
اتاق بازرگانی و فنی و حرفه‌ای سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
طی نشستی؛

اتاق بازرگانی و فنی و حرفه‌ای سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد با اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان در راستای توانمند سازی بنگاه های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر جمعه ای ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به انعقاد تفاهم همکاری بین اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان، ابراز داشت: طبیعتاً محوریت این تفاهم نامه به واسطه حضور فنی و حرفه ای توسعه آموزش خواهد بود اما توانمند سازی بنگاه های اقتصادی نیز در آن دنبال می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ماهیت و بخش های این تفاهم نامه، افزود:  ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمندسازی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان یکی از محورهای این تفاهم نامه محسوب می شود.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه در این تفاهم نامه همچنین توانمندسازی بنگاه های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی سمنان نیز گنجانده شده است، ابراز کرد: در این تفهم نامه به دنبال توسعه فرهنگ مهارت آموزی و افزایش بهره وری از طریق آموزش عملی و کاربردی هستیم. 

جمعه ای بیان کرد: این موضوع در راستای انسجام بهتر آموزش های شاغلان به خصوص در بخش هایی مانند کشاورزی، معدن، تجارت، خدمات و ... موثر است و می تواند بهره وری را نیز ارتقا دهد. 

وی با بیان اینکه بهره برداری متقابل از ظرفیت های استان سمنان در بخش های مختلف برای فراهم سازی ارتباط و گسترش همکاری ها در زمینه آموزش از دیگر بخش های این تفاهم نامه است، گفت: در این تفاهم نامه قید شده که بازاریابی آموزش و انتقال تکنولوژی اعم از سخت افزار و نرم افزار نیز از سوی طرفین انجام خواهد شد. 

رئیس اتاق سمنان گفت: استفاده حداکثری از نیروی انسانی ماهر دیگر بند این تفاهم نامه بین اتاق بازرگانی و فنی و حرفه ای استان سمنان است که به امضای دو طرف رسیده است.

کد خبر: ۲۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha