۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
برج خشک نیروگاه برق شهید مفتح تا اواسط سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح:

برج خشک نیروگاه برق شهید مفتح تا اواسط سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود

همدان - مدیر عامل نیروگاه برق شهید مفتح گفت: برج خشک واحد دو نیروگاه برق شهید مفتح تا اواسط سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالمجید دیناروند ظهر شنبه در بازدید نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین از نیروگاه شهید مفتح به ذکر مسائل مرتبط با نیروگاه پرداخت و اظهار کرد: سهم مصرف آب نیروگاه برق شهید مفتح در مقایسه با سایر بخش‌ها در گذشته کمتر از ۲ درصد آب‌های منطقه بوده است.

وی گفت: با انجام پروژه‌هایی مانند خط انتقال پساب تصفیه شده شهر همدان به نیروگاه؛ برداشت آب از منابع زیر زمینی به حداقل رسیده تا جایی که هم اکنون برداشت آب از ذخایر زیر زمینی تنها برای شرب و سرویس‌ها صورت می‌گیرد.

عبدالمجید دیناروند عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای صرفه جویی مصرف آب، احداث برج خشک واحد یک بوده که از سال ۹۴ به بهره برداری رسیده و ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب را در پی داشته است.

مدیر عامل نیروگاه برق شهید مفتح به روند احداث برج خشک واحد شماره دو این نیروگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد: این پروژه اواسط سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای نیز با حضور در نیروگاه شهید مفتح ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه از جمله برج خنک کن واحد یک و ورودی پساب تصفیه شده شهر همدان به این نیروگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل این نیروگاه و تأکید بر حفظ تولید پایدار انرژی در نیروگاه، آمادگی خود را برای هرگونه کمک در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های نیروگاه اعلام کرد.

کد خبر: ۲۹٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha