۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
قیمت مرغ در زنجان کاهش می یابد
رئیس صمت زنجان:

قیمت مرغ در زنجان کاهش می یابد

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ گفت: طی روزهای آینده قیمت مرغ در استان زنجان کاهش می یابد. 

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری ظهر پنجشنبه در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در محل تعزیرات حکومتی زنجان، بر تشدید نظارت ها و بازرسی  ها در استان تاکید و اظهار کرد: بیش از ۴۰ تیم بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس بازار را زیر ذره بین  دارند. 

وی با بیان اینکه میزان لاستیک مورد نیاز در انبارهای اداره کل راهداری استان زنجان موجود اسـت، اظهار کرد: هیچ گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت زنجان، به افزایش احتمالی قیمت لاستیک اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر افزایش قیمت لاستیک صورت نگرفته است.

فغفوری تاکید کرد:  در استان تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد و در صورت افزایش قیمت اطلاع رسانی لازم انجام می شود. 

وی به وضعیت  گوشت مرغ در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان در همه واحدهای پروتئینی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ، گفت: طی روزهای آینده قیمت مرغ کاهش می یابد. 

فغفوری افزود: جهاد کشاورزی  استان زنجان باید به طور روزانه میزان مرغ قابل کشتار در مرغداری‌ها و نیز مرغ کشتار شده در کشتارگاه‌ها را رصد کنند تا میزان جوجه ریزی در مرغداری‌های مشخص شود. 

کد خبر: ۲۸٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha