۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
فولکس واگن عرضه ID۷ برقی را در آمریکا به تاخیر انداخت| هیاهو برای ID۴ برقی در کشور
بازار خبر می دهد؛

فولکس واگن عرضه ID۷ برقی را در آمریکا به تاخیر انداخت| هیاهو برای ID۴ برقی در کشور

فولکس واگن عرضه سدان جدید خود یعنی ID۷ تمام برقی به بازارهای آمریکای شمالی را به تعویق انداخته است، این تعویق ناشی از کاهش تقاضا جهانی برای خودروهای برقی ایجاد شده است.

بازار؛ گروه خودرو: همزمان با هیاهو برای عرضه فولکس واگن ID۴ برقی مونتاژ چین توسط ماموت خودرو در کشور، گروه خودروسازی فولکس واگن عرضه سدان جدید خود یعنی ID۷ الکتریکی را به بازارهای آمریکا و کانادا به تاخیر انداخت. بزرگترین خودروساز آلمان از این محصول در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی کرده بود.

فولکس واگن شب گذشته اعلام کرد که باتوجه به پویایی بازار خودروهای برقی، زمان بندی عرضه این سدان تغییر کرده است. ID۷ قرار بود در پایان سال میلادی جاری راهی بازار شود، اما باتوجه به تغییر زمان عرضه، فولکس واگن تاکنون زمان بندی جدید جهت عرضه محصول مذکور را اعلام نکرده است.

در اوایل سال میلادی جاری گروه خودروسازی فولکس واگن خبر از عرضه ۲۵ محصول جدید تمام برقی به بازار آمریکا شمالی تا سال ۲۰۳۰ داده بود، اما با تغییر برنامه زمان بندی عرضه ID۷ احتمالا این برنامه تغییر یابد.

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که فولکس واگن نیز مانند فورد، مرسدس بنز و جنرال موتور به دلیل کاهش تقاضا جهانی برای خرید خودروهای برقی، برنامه تولید این محصولات را به تعویق انداخته و تمرکز خود را روی ساخت محصولات هیبریدی و بنزینی قرار دادند.

با توجه به این تغییرات در بازار جهانی خودرو های برقی، با برنامه شتاب زده و عدم زیرساخت های لازم برای خودروهای برقی، ماموت خودرو با هیاهو فراوان برنامه عرضه ID۴ را دنبال می کند. این درحالی است که هیچ یک از شرکت های واردکننده خودروهای برقی تا کنون اعلام نکردند که شبکه خدمات پس از فروش آن ها آمادگی لازم جهت عرضه خدمات پس از فروش به محصولات الکتریکی را دارد یا خیر، لازم به ذکر است که فولکس واگن در گذشته نیز خدمات پس از فروش مناسبی در کشور نداشت.

کد خبر: ۲۸۸٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha