۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
هرگونه افزایش نرخ شن و ماسه در ایلام ممنوع است
معاون بازرسی سازمان صمت ایلام:

هرگونه افزایش نرخ شن و ماسه در ایلام ممنوع است

ایلام- عبدخانی، معاون بازرسی سازمان صمت ایلام گفت: هرگونه افزایش نرخ فروش مصالح دانه بندی استاندارد شامل شن و ماسه مطابق مصوبات تنظیم در ایلام تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

عزت الله عبدخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  هرگونه افزایش نرخ فروش مصالح دانه بندی استاندارد(شن و ماسه) مطابق مصوبات تنظیم بازار کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی گفت: همه واحدهای تولیدی استان الیام مکلف به رعایت نرخ های مصوب قبلی طبق ضوابط و قیمت گذاری سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده (مصوب هیات تعیین و تصویب قیمت ها) و دستورالعمل های مربوطه هستند.

عبدخانی افزود: بدیهی است در صورت افزایش خودسرانه و غیر متعارف قیمت‌ها توسط واحدهای صنفی و عدم تمکین از مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان و همچنین عدم رعایت حقوق مصرف کننده مطابق قانون برخورد تعزیری می‌شود.

وی تصریح کرد: از هم استانی های عزیز تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در این راستا  مراتب را به صورت مراجعه حضوری به ادارات صمت شهرستانها یاتماس تلفنی به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام بیان کرد: در روز جاری بازرسان سازمان صمت به صورت ویژه در سطح بازار حضور یافته و این موضوع را رصد و پایش و متخلفین احتمالی اعمال قانون می شوند.

کد خبر: ۲۸٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha