۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
گرانی افسارگسیخته، آستانه تحمل مردم را به سر آورده است
نماینده مردم زابل و هیرمند در مجلس:

گرانی افسارگسیخته، آستانه تحمل مردم را به سر آورده است

دهمرده، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت حق و حقوق مدافعان سلامت، رسیدگی به بازار افسارگسیخته مسکن، خودرو، ارز و... شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اعتماد دولتمردان به مستکبران عالم خطایی نابخشودنی است، چرا اینقدر انفعال و وادادگی در مقابل مسائل اقتصادی وجود دارد؟ گرانی کمرشکن در ابعاد مختلف بازار مانند مسکن، خودرو، سکه و ارز، برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها را می‌طلبد.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند، گفت: اشرافی‌گری سم مهلکی برای جامعه است، ضمن آن که سوء مدیریت و تبعیض و بی‌عدالتی در ابعاد مختلف وجود دارد، همچنین مشکل کشور امروز قبل از کمبود منابع، توزیع نامناسب آن است.

وی معتقد است بیکاری و گرانی افسارگسیخته آستانه تحمل مردم را به سر آورده است لذا مجلس باید ورود کرده و چاره‌ای بیندیشد.

دهمرده ادامه داد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت حق و حقوق مدافعان سلامت به ویژه در استان سیستان و بلوچستان ضروری است ضمن آن که کمبود تجهیزات مخصوصا کیت‌های آزمایشگاهی مشکلات متعددی ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: آموزش و پرورش در رابطه با کنکور، عدالت آموزشی، رتبه بندی معلمان، اعمال مجدد مدرک نهضتی‌ها تصمیم جدی بگیرد.

وی خواستار توجه به موضوعاتی همچون گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، اجرای کامل بسته آب شامل انتقال آب از دریای عمان، آب ژرف و ... شد و افزود: رفع حاشیه‌نشینی و تصویب منطقه آزاد سیستان، رفع مشکل فاضلاب این استان و مناطق آزاد و مناطق مرزی ضروری است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی  همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: ریزگردها امان مردم را بریده است، لطفا اقدام شود.

کد خبر: ۲۸٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha