۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی در بوشهر رونق پیدا می کند
استاندار بوشهر:

پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی در بوشهر رونق پیدا می کند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: امسال در استان بوشهر بر طرح های پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی تمرکز داریم.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در همایش توسعه آبزی پروری خودمعیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی در تنگستان اظهار داشت: محور این همایش، مردم هستند و برپایی این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال است.

استاندار بوشهر به اولویت های اقتصادی سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: امسال در حوزه اقتصادی، علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی تمرکز داریم.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه همایش‌ها روستا محورتر می شوند خاطر نشان کرد: در واقع، تجربه موفق سال گذشته، در برخی حوزه ها را اکنون در قالب همایش برگزار کرده ایم و در ادامه نیز در روستاها متمرکز می شویم.

وی با اشاره به موفقیت های طرح های آزمایشی پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس چهار لایه دارد که پرورش در نقاط ساحلی، کم عمق، عمق متوسط و عمق بالا در آب‌های استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح های اقتصادی مردم‌ محور تصریح کرد: از مزایای طرح‌ های اقتصادی مردم محور، این است که هر شخصی با توان و ظرفیت مالی متفاوت می تواند سرمایه گذاری کند و سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، در این عرصه ها فعال می شوند.

بر اساس این گزارش، همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی با حضور استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، فرمانداران شهرستان های ساحلی و دهیاران و مدیران دانش بنیان و مدیران شیلات و دامپزشکی و سایر مدیران و کارشناسان و فعالان اقتصادی مرتبط در تنگستان برگزار شد.

کد خبر: ۲۸۶٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 😛 IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      مردم یه زندونیل آزاد میکنن شمانه مویل هم زندونی کردینه