۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
لایروبی بندر و مستثنیات تخفیف سود بازرگانی، مطالبات مهم فعالان بخش خصوصی بوشهر است
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

لایروبی بندر و مستثنیات تخفیف سود بازرگانی، مطالبات مهم فعالان بخش خصوصی بوشهر است

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: لایروبی بندر و مستثنیات تخفیف سود بازرگانی، مطالبات مهم فعالان بخش خصوصی بوشهر است.

خورشید گزدرازی در حاشیه نشست با مدیران گمرک و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی در راستای تسهیل صادرکنندگان و واردکنندگان از ظرفیت های قانونی خود، نهایت بهره را می برد.

وی افزود: با توجه به تراکم و ماندگاری کالا در اسکله بندر بوشهر، باید از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی ۲ نهایت استفاده را ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر تصریح کرد: بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و گشایش فعالیت های تجاری و بازرگانی در بندر بوشهر از مهم ترین اهداف این مجموعه در سال جاری است.

گزدرازی بیان کرد: استفاده از مستثینات تخفیف سود بازرگانی برای کالاهای واسطه ای که به گمرک و بندر بوشهر می آید، از مطالبات اساسی و مهم تجار است.

گزدرازی با اشاره به ورود وسایل فوق سنگین به بندر بوشهر گفت: پیشنهاد داریم در راستای کنترل ترافیک از ظرفیت بندر نگین برای انتقال این کالاها به منطقه ۲ استفاده شود که هم باعث رونق اشتغال شده و هم اینکه در درآمد زایی و تسریع در ترخیص کالا نیز موثر است.

گزدرازی ابراز داشت: لایروبی بندر و مستثنیات تخفیف سود بازرگانی، مطالبات مهم فعالان بخش خصوصی استان بوشهر است که از مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم ورود کرده و برای رفع دغدغه مردم و فعالان بازرگانی و تجاری استان اهتمام ورزند.

کد خبر: ۲۸۶٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha