۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
ضرورت استفاده از ظرفیت بنادر مازندران برای تامین کالاهای اساسی
مدیرکل غله مازندران تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت بنادر مازندران برای تامین کالاهای اساسی

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران استفاده از ظرفیت بنادر استان را برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز ضروری خواند.

عباسعلی وفایی نژاد در حاشیه بازدید از سیلوی ۱۰۳ هزار تنی شهید میرزاپر نکا در گفت وگو با خبرنگار بازار ضمن تشریح روند حمل گندم از بندر به سیلو و تحت کلید قرار دادن کندوهای آن، مدیریت تامین کالاهای اساسی و تلاش برای استفاده از ظرفیتهای بنادر شمالی را امری ضروری دانست.

وی اظهار داشت: اهتمام و تعامل دستگاه های اجرایی در توسعه اقتصاد دریامحور و توسعه مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خزر موجب افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی در استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بنادر استان در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و توسعه زیرساخت های ذخیره سازی گندم و روغن خام در استان از مهمترین برنامه های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران است.

در بازدید امروز که در راستای سیاستهای دولت در تامین کالاهای اساسی از جمله گندم و روغن خام از طریق کشورهای حاشیه دریای خزر صورت گرفت، واردات گندم و روغن خام از طریق بندر امیرآباد، تسهیل در فرآیندهای ترخیص کالاهای اساسی و مسائل مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۸۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha