۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در استان کردستان دایر شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در استان کردستان دایر شده است

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی ۶۰۵ هزار و۱۳۶شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس های مخابراتی که تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست های مشتریان در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه های ایجاد و توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان کردستان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارایه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت یادآور شد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان کردستان، شرایط بهره مندی مشتریان ساکن در هزار و۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی های قابل توجه ای تدوین و برنامه ریزی شده است، گفت: قطعا، با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می رود، اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL، VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت های آن را فراهم آورده است.

حکمت بیان کرد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه های لازم، پروژه های قابل توجه ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۸۶٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha