۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ سوریه با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز شد

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ سوریه با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز شد

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیمیایی سوریه «کیم اکسپو ٢٠٢٤» امروز دوشنبه با حضور شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دمشق آغاز بکار کرد.

به گزارش بازار، یکی از دستندرکاران و بازرگانان ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه "کیم اکسپو ٢٠٢٤" سوریه، در دمشق گفت: ما امسال با همراهی خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) میزبانی طیف وسیعی از محصولات شیمیایی ایران هستیم.

وی افزود: شرکت های مختلف در بازار سوریه داریم و تلاش می کنیم که محصولات بیشتری وارد این بازار کنیم.

این بازرگان از شرکت هایی ایرانی دعوت کرد که وارد بازار سوریه شوند و در نمایشگاه های محلی این کشور شرکت کنند و با بازرگانان سوریه در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: نکته مهم برای ورود به بازار سوریه داشتن قیمت مناسبت و امکان تحویل با شرایط مناسب و منعطف بودن در زمینه شرایط پرداخت است.

«اسامه دیب» مدیر بازاریابی و فروش شرکت های ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه نیز در دمشق با اشاره به حضور گسترده شرکت های ایرانی گفت: شرکت های ایرانی در نمایشگاه شرکت کرده اند تا توانمندی های خود را به نمایش بگذارند؛ به ویژه که محصولات شیمیایی قابلیت های عظیمی در دنیا دارد.

وی اضافه کرد: شرکت در نمایشگاه سوریه یک فرصت خوب برای عرضه اندام صنایع ایرانی است و محصولات ایرانی با محصولات مشابه خارجی به خصوص در شرق آسیا قابلیت رقابت دارد. محصولات ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند که با محصوبات قدرت های بزرگ رقابت می کند. بیشترین کشورهای متکی به محصولات ایرانی از شرق آسیا هستند؛ مانند هند، چین، روسیه و حتی عراق و ترکیه و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس.

«عبد القادر جوخدار» وزیر صنعت سوریه نیز پس از بازدید از غرفه های نمایشگاه تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت محلی، عربی و خارجی حضور دارند که محصولات مختلفی از بخش‌های دارویی، مواد شوینده‌ها، محصولات آرایشی، مواد اولیه رنگ و صنایع شیمیایی را ارایه کرده اند.

وی افزود: در نمایشگاه "کیم اکسپو ۲۰۲۴" تعداد زیادی شرکت از سوریه، ایران، عراق، عربستان و اردن به همراه هیات هایی از این کشورها حضور دارند.

وزیر صنعت سوریه بر اهمیت مشارکت گسترده و متنوع شرکت‌های داخلی در بخش‌های دولتی، خصوصی، عربی و بین‌المللی در این نمایشگاه اشاره کرد و آن را در راستای پیشرفت صنعت سوریه دانست.

کد خبر: ۲۸۵٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha