۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی تامین شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی تامین شد

بوشهر- باهوش مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه‌های پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی تامین شده است.

احمد باهوش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی در راستای تحقق عملی شعار سال، بیش از پیش تلاش می کند و بحمدالله در ۴۵ روزی که از سال می گذرد، شاهد جهش تولید با مشارکت کارگران خدوم این مجتمع هستیم.

وی افزود: پالایشگاه های ۱۳ گانه پارس جنوبی در راستای تثبیت و پایداری تولید و با اقدامات نوآورانه در افزایش تولید گاز شیرین، تلاش شبانه روزی دارند و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته، بالغ بر ۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز شیرین برداشت و به شبکه سراسری ارسال شد و رکورد جدیدی در تولید گاز به ثبت رسیده است.

باهوش تصریح کرد: کارگران موتور محرکه مجتمع گازی پارس جنوبی هستند و حمایت و پشتیبانی از این عزیزان امری لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: در یکسال اخیر در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور در مجتمع، نهایت توان خود را به کار گرفتیم و امسال نیز این روند تداوم دارد.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: در یکسال اخیر ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه‌های پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی تامین شد و صرفه جویی ارزی بسیار بالایی در بر داشته است.

باهوش افزود: کاهش فلرها و اجرای طرح فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد و امسال عملیاتی و اجرایی می شود.

کد خبر: ۲۸۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha